Baby I will wait for you

Är fortfarande hemma hos J, trivs som fisken i vattnet. Måste dock packa min väska och bege mig hemåt ikväll eller väldigt tidigt imorgonbitt, jobba. Sedan är jag ensam hemma till lördagkväll för min familj ska iväg utan mig. Men jag ska inte ha tråkigt för det, jag ska jobba och sedan kommer min vän E ner till mig på torsdag, hon ska jobba med mig och sen ska vi ut och busa i helgen :) På söndag åker hon hem men då kanske J kommer ner istället, får hoppas på det. Nu under sommaren går det hur bra som helst med distansförhållande, men tänk sen, hur blir det då när han ska tillbaka till plugget? Ses varje helg? Det funkar liksom inte heller eftersom jag vill umgås med mina vänner på helgerna också. Ah hur ska jag lösa det här? S, hjälp mig med dina bra råd och lösningar. Im falling for this boy. / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback