Kärlek,

L här. Som S skrev i förra inlägget fick jag en helvild utekväll.
Hittade en snygg Göteborgare, gick till parken och snackade lite, kysstes lite. F, en väninna till mig och S var också med, hon hittade också en snygg göteborgare, de var också vänner. F kom med sin kille till parken också, vi snackade ett tag sedan fick jag och F nog. Inte tänkte vi spendera hela vår kväll på två Göteborgare. Vi hittade på massa dåliga ursäkter för att kunna gå däriffrån men de killarna var fan smarta. De genomskådade oss hela tiden och hittade oss. Tillslut bestämde vi oss att fly, hämtade våra väskor och ärligt talat sprang från klubben. Haha, sjukt kul var det. Vi gick till en bar och spelade lite istället, vann lite och sedan tog vi den senaste bussen hem. Riktigt rolig utekväll.

Nu däremot är jag hemma hos J. Det går rikitgt bra för oss, tror det kommer bli flickvän och pojkvän snart och det känns underbart. Är dock lite orolig över hans ex. Kollade på hans mobil häromdagen när jag skulle kolla upp ett sms åt honom när han satt i hemtelefonen, när jag bläddrade nedåt såg jag att han skickat sms till sitt ex. Fanns bara ett där det stod något som "kul att du inte svara på mitt sms" så man kan ju undra vad det var han skrivit i första hand, det var raderat.. Usch jag hatar allt som har med ex att göra, det komplicerar till allting och förstör. S, ska jag prata med honom eller låta det vara? För jag tänker inte hoppa in i ett förhållande där jag vet att ett ex är inblandat. Iofs säger han att han inte har några som helst känslor för henne, men man vet inte.
Usch.

Aja nu ska jag hämta J på jobbet, ikväll ska vi ha romantisk myskväll med bad i jacuzzi, massa tända ljus, mysig musik och massor av kyssar. Har jag nämnt att han är världens romantiskaste kille, gentleman och underbar i sängen? ;)
S, jag saknar dig! Puss och kram / L.


Kommentarer
Postat av: S.

Men L, jag fattade inte att han skickat sms till A? Jag trodde du menade P's flickvän. Ojdå, det var ju inte roligt att se ett sånt sms. Du måste snacka med honom! Vi ses imorgon, saknar dig också L

2008-07-08 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback