Är det bara jag som har "otur" med allt just nu?

Dålig uppdatering här. Men har inte hänt annat än skit sen i fredags. Jag skämde verkligen ut mig totalt, och de ligger fortfarande som en tung sten i bröstet på mig. Försöker tänka "äsch, vadfan.. alla gör sådana misstag" men det fungerar inte särskilt bra.

Så full som jag var, och så mycket jag skämde ut mig. Jag hade tydligen försökt kyssa en av mina vänners pojkvänner på toa, viskat "jag vet att du vill ha mig" i hans öra och gjort allt för att förföra honom. Tur att jag inte lyckades, och att det gick längre än så. Allt det där är verkligen ett stort svart hål, jag har överhuvudtaget inget minne av att det skulle ha inträffat. Inte ens en minsta aning om att det är sant. Men han påstår att det är så, och så full som jag var är det heller inte helt omöjligt.

E är fortfarande arg/besviken/ledsen på mig för att jag ringde och lipade över mitt ex. Jag säger: släpp det! Jag var bara jävligt full och jävligt dum. Jag har bett om ursäkt 100 gånger och verkligen visat att jag är ledsen, att allt med N är begravt. Men han ger sig inte. Så nu ligger vi lågt, snackar inte med varandra överhuvudtaget. Tråkigt tycker jag. Hade börjat trivas i hans sällskap, och nu saknar jag honom faktiskt lite. Hans krulliga gulliga hår och varma muskulösa kropp.

Hursom helst så åker jag ett par mil norrut imorgon och släpper allt som hänt här.
Har ett så enormt sug efter att träffa snyggingen jag nämnde tidigare. Men enbart för en sak: Att få en till på "listan", känna hur det känns att vara med honom och att få en andledning till att glömma alla andra idioter. 

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback