Är det kärlek i luften?

J kom för ett par timmar sedan, så nu har L fullt upp igen. Hon påpekade precis att jag inte skulle ringa och väcka henne imorgonbitti. Hon lär väl vara trött efter en lång het natt och vill sova ut, och sedan ha morgonmys med J.

Jag tycker faktiskt vi har fått lite för lite detaljer om J! Hur ligger allt egentligen till, är det kärlek i luften?
Kan det vara det tro? L som i vanliga fall är så kräsen och stöter bort varenda kille som närmar sig henne (som hon själv skrev tidigare)

Kan det bli problem med ett distansförhållande? Kommer han att flytta hit för hennes skull? Kommer L fortsätta vilja träffa honom? Kommer J's svartsjuka ta kål på L? När får R reda på deras förhållande, och hur kommer han att ta det?Det finns många frågor som just nu är obesvarade

Jag säger: Skitsamma! Ta vara på det som sker nu, skit i konsekvenserna och följ ditt hjärta.

Jag älskar dig L. Hoppas du har mysigt inatt och inte tycker alltför synd om mig som får somna ensam i en stor kall säng med en stor ångestklump i magen, hihi ;-)

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback