Jag är kär?

Hej allihopa, L här.
Har haft det hur mysigt som helst med J. Får mer och mer känslor för honom, men han bor ju så långt bort.. Kommer det här fungera? Distans är inte min grej..
Han ohch E, som S träffar, är iallafall utomlands nu och festar järnet. J sa att jag skulle lita på honom (som om vi är tillsammans) och jag sa att jag skulle försöka. Har ju inte de bästa erfarenheterna vad gäller tillit efter mitt förhållande med R. Han var inte riktigt ärlig mot mig om man säger så. Men jag ska försöka lita på J och det känns faktiskt som om det fungerar.
Han kommer hem på söndag morgon. Jag ska ju såklart jobba på söndag, åh jag önskar jag inte gjorde det. Vill träffa J. Sedan kanske jag följer med honom hem i 2 dagar, beror på mitt jobb. Men mina underbara vänner sa att de kanske kunde hjälpa mig. Ni är bäst, utan er aldrig! S & S i mitt hjärta.

Men det jag är rädd för nu är att jag saknar J, jättemycket faktiskt. Eller saknar jag bara för att jag ska sakna? Eller har mitt liv helt plötsligt fått sin vändning, blivit upp och ner och jag helt sjukt nog är kär? Jag.. ..kär? Konstig tankte.

S, vi vill veta mer hur det går med E! Uppdatera!
Puss på er / L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback