Nu ska jag leva livet, jag leva livet

Kan man bli annat än avundsjuk när man läser L's inlägg? Men är det någon som förtjänar det, så är det hon. Hon är värd det allra bästa och även värd att ha så kul hon bara kan. Och kul låter det ju verkligen som att hon har. ;-) Go L, go go L!

Härmed har jag bestämt mig för att det negativa ska brinna i helvetet. Jag skiter fullständigt i vad andra tycker och tänker. Jag tänker fan börja leva på riktigt nu. Nästa vecka är det min tur att åka några mil norrut, och jag tänker inte vika undan för att leva livet. Har redan tummat med L om att hoppa i säng med en snygging som jag vid ett x antal tidigare tillfällen flirtat med. Och nu är det fan dags att fullborda det.

Min positiva anda växer, och jag känner hur livslusten ökar igen.
Och som L skrev "Vad sägs om M ikväll?" Jag tackar inte nej!

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback