Time to party (Iallafall för en utav oss)

Fjärde inlägget i rad, jag är verkligen på hugget. Bloggtoppen nästa!
Tänkte på mms:et jag skickade till E igår, sneak peak i solariet. Jag fick en het bild på hans bruna sexpack till mage tillbaka. Det kommer bli svårt att hålla fingrarna borta från den magen.

Men uppsiduppsi, nu fick jag lite bråttom. Ska till en vän, dricka lite drinkar och käka mat. Ska upp klockan sju imorgonbitti och jobba så blir ingen helvild kväll för mig tyvärr. Resten av packet ska förmodligen ut och roa sig, orättvist tycker jag!

L ska ut hon också, utan mig. Buhu! Senast jag snackade med henne läste hon raggningstips i en engelsktidning som hon ska köra på ikväll. Hon snackade om att sätta sig vid baren, böja på hakan och jag vet inte allt, haha. Lycka till sis! Hoppas du hittar dig en riktig hunk, passa på nu när J inte är hemma. "Det som händer på moskva ikväll, stannar på moskva" Right? (Moskva heter utestället)

L är jäkligt snygg och blond. Så att få snygga killar, har hon aldrig haft något problem med.
Därför är jag inte orolig. Hon kommer få en helvild kväll, det är jag säker på!

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback