Party

Party all night week long :)

L
här :)
Lördag, solen skiner och allt är superduper bra. Denna veckan kommer bli supderduper bra för det är nämnligen så att S är ensam hemma. Så vi har hela hennes place alldeles för oss själva = fest, supa och återigen party.
Ikväll blir det utgång, födelsedagsfest. S sa precis att hon ska satsa på byxlös ikväll vilket jag tycker låter som en kanonidé. Och så får vi hoppas att de finns några snygga killar på festen som kan förgylla vår kväll ;-)
S som är singel har ju absolut inget som stoppar henne.
Sedan ska vi somna sött hemma hos S inatt (förhoppningsvis båda av oss) haha.

På söndag blire slapp. Men sedan är vi igång på tisdag igen. Då ska massa tjejer samlas, precis som förr i tiden, dricka och supa oss fulla. Dansa hela natten lång och spela sanning och konka. Ah jag längtar. Vi ska ta massa fjortisbilder och bara vara utan att tänka en enda tanke. Underbart.

På onsdag  blire fest med massa snygga högskolekillar. Låter inte det oslagbart? Jo, det är de. Dans hela natten lång i en snygg klänning omringad av massa hetingar ;-)

Sedan resten av veckan ska vi ta det lite lugnt. Okej, på torsdagen ialllafall ;-) På fredagen blir det verkligen PARTY med stora bokstäver så vi ska skaka rumpa på schlagergolvet och ha så kul som två bästa vänner bara kan ha.

Lördagen är oklar men om jag känner mig själv bra så kommer det nog bli en härlig utgång då också. Nu ska jag pallra mig över till S. Vi ska laga pannkakor och kolla på OTH. Mys! :-)

Uppdaterar under veckan om våra galna party-kvällar! Ciaaao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback